hyundai_logo

Descoperiti gama de Motostivuitoare Hyundai heavy-duty cu capacitati de incarcare de la 11 pana la 25 de tone, cu un raport excelent eficienta-cost.

Utilajele sunt echipate cu motoare puternice :

Cummins QSB6.7
Motorul turbo in sase cilindri  este construit pentru putere, fiabilitate și economie in functionare; respecta normele de emisii de noxe EPA Tier 4 si reglementarea UE stadiul IIIB.

Este dotat cu sistemul de geometrie variabilă turbo: sistemul unic de proiectare a duzelor glisante controleaza fluxul de recirculare a gazelor de esapament (EGR) si creste viteza de raspuns la orice turatie a motorului. Noul sistem CM2250 (ECU) ofera putere de procesare de 3 ori mai rapida si capacitate de memorie de doua ori mai mare. El creste capacitatea sistemului de inalta presiune de alimentare cu combustibil Common Rail (HPCR) si ofera o interfata fara brese pentru sistemele echipamentului. Filtrul pentru carter elimina emisiile din carter si scurgerile de ulei sau pierderile de fum pentru o functionare ultra-curata a motorului. Arderea cu eficienta ridicata inlatura valoarea ridicata a noxelor la sursa – aceasta inseamna o canitate mai mica ce trebuie indepartata prin catalizator. Incorporează un sistem de evacuare a gazelor de esapament racite (EGR), permitand cresterea cu pana  la 5% a eficientei consumului de combustibil.

 

Modul de control al motorului: in funcție de puterea necesara, operatorul utilajului are posibilitatea de a alege intre:

  • modul standard: consumul de combustibil este optimizat atunci cand se lucrează intr-o aplicatie usoara sau medie;
  • modul de putere: in aplicatiile grele, este disponibila putere suplimentara.

Motorul are de asemenea reglabila turatia de mers în gol: cu motorul in functiune, operatorul poate schimba nr. de rotatii pe minut (rpm) de mers in gol, in etape de cate 25rpm.

qsbTier4

Benz (MTU) OM936 (6R1000) 210kW / 2.200 rpm 117kgf.m / 1400 rpm

 

Motorul puternic turbo in sase cilindri este construit pentru putere, fiabilitate și economie. Acest motor respectă regulamentul de emisie de noxe din stadiul IV UE. Are o eficienta excelenta a consumului de combustibil: este dotat cu sistem SCR (reducere catalitica selectiva); nu este necesar filtru diesel pt particule (DPF) și nici catalizator de oxidare Diesel (COD). Este dotat cu EGR (recircularea gazelor de esapament).
Motorul asigura cuplu mare la turații mici si are un comportament tranzitoriu excelent.

dammann-technik-mototr-mtu-6r1000-dreiachser-mercedes-benz-om936-2-1024x892

Cummins QSL 204kW / 2.200 rpm 124kgf.m / 1.500 rpm
Motorul turbo in sase cilindri  este construit pentru putere, fiabilitate și economie in functionare. El respecta normele de emisii de noxe EPA Tier 4 si reglementarea UE stadiul IIIB. Este dotat cu sistemul de geometrie variabilă turbo: sistemul unic de proiectare a duzelor glisante controleaza fluxul de recirculare a gazelor de esapament (EGR) si creste viteza de raspuns la orice turatie a motorului, evitand necesitatea complexului twin-turbo. Noul sistem CM2250 (ECU) ofera putere de procesare de 3 ori mai rapida si capacitate de memorie de doua ori mai mare. Filtrul pentru carter elimina emisiile din carter si scurgerile de ulei sau pierderile de fum pentru o functionare ultra-curata a motorului.

QSL9-Tier-4-Interim