Anii 2001-2010
2001 – livrează cel mai mare doc din lume, specializat în producţia și depozitarea tancurilor de ulei, Kizomba A (343000 tone)
2002 – inaugurarea Hyundai Heavy Industries – livrează nava cu numărul 1000, aducând tonajul total de nave la 80 de milioane tone
2003 – atingerea a 40 de milioane de CP în producția de motoare marine – are loc al trei-lea joint-venture în China – Hyundai produce a 1500-a elice
2004 – lansează prima navă construită folosind metoda constructiei pe uscat – a livrat o nouă generaţie de distrugătoare de 4.500 tone (KDX-II), Munmu the Great – producţia celei mai mari elice din lume (diametru: 9.1m, circumferinta: 29m)
2005 – Hyundai produce a 2000-a elice – atingerea a 50 de milioane de CP în producția de motoare marine
2006 – livrează un submarin de clasă de 1.800 tone, Son Wonil – livrează primul proiect Coreean de dezvoltare de petrol (Rong Doi, Vietnam)
2007 – construiește cel mai mare transportator de gaze naturale lichefiate din lume, British Emerald (216,000㎥) – produce cel mai puternic motor de navă din lume – lansează primul distrugător Coreean Aegis, King Sejong the Great
2008 – atingerea a 80 de milioane de CP în producția de motoare marine – începerea construcţiei șantierului naval Gunsan
2009 – inaugurarea Hyundai Corp. – lansează prima navă hibridă de patrulare din Coreea, Taepungyang 9 – atingerea a 90 de milioane de CP in constructia motoarelor marine – selectată ca “Power Transmission Equipment Company of the year” – livrează prima navă echipată cu Hyundai Heavy’s Ballast Water Treatment System – finalizarea H-docului specializat în producţia și depozitarea tancurilor de ulei
2010 – atingerea a 100 de milioane de CP în producția motoarelor marine în 2 timpi – achiziţionarea Hyundai Oilbank Co, Ltd – dezvoltarea motoarelor HiMSEN pe gaz eco-friendly – finalizarea șantierului naval Gunsan și fabrica de turbine de vânt – atingerea a 20 de milioane de CP în producţia motoarelor de construcţii în 4 timpi