Dieselputere = min(TCO) + max(eficiență)
Noile stivuitoare de mare tonaj de la Hyundai sunt de acum compatibile cu standardele Stage V și sunt pline de surprize plăcute. Cabina este complet reproiectată și mult mai bine insonorizată decât în cazul generațiilor mai vechi, ceea ce le face ideale și confortabile pentru aplicațiile dificile din porturi, logistică și alte domenii economice similare.
Motoarele diesel vor rămâne și în anii care urmează standardul de neînlocuit pe segmentul stivuitoarelor de categorie foarte grea. Motivele sunt ușor de înțeles: tehnologia e matură și validată, timpii morți sunt minimizați, costul total al deținerii (TCO) e mic, lucrează cu aceeași eficiență indiferent de temperatura de afară etc.
![Cabina Hyundai 16 tone](https://www.utilspc.ro/wp-content/uploads/2024/01/70d-9v-cab-11-300x223.jpg)
Cabina Hyundai 16 tone
Un upgrade pentru confort și pentru controlul opțiunilor
Cabina noastră de ultimă generație este proiectată pentru a oferi fiecărui operator un mediu confortabil care crește productivitatea și reduce oboseala.
– Scaun Grammar de calitate premium în dotare standard, asigura o conducere confortabila pe tot parcursul zilei.
– Noul parbriz curbat, dintr-o singură bucată, și uși laterale din sticlă pentru o vizibilitate excelentă pe tot rulajul.
– Zgomotul intern a fost redus cu 5,9 dB.
– Un nou monitor color cu pictograme mari care facilitează verificarea condițiilor de funcționare.
– Diametrul volanului a fost redus cu 35 mm pentru a minimiza oboseala umerilor.
– Pedalele de înclinare și de frână au fost mișcate pentru o poziție mai confortabilă a piciorului.
Un upgrade al gradului de consum
Cu noile motoare optimizate Stage V și cu un nou sistem hidraulic cu senzor de sarcină veți reuși să creșteți profiturile asigurând o eficiență fără precedent a operațiunilor.
– Puternicul motor diesel Cummins Stage V B4.5 (120D-9V, 130D-9V) și B6.7 (160D-9V, 160D-LV, 180D-9V) și L9 (250D-9V, 300D-VC) oferă o eficiență sporită a consumului de combustibil.
– Un catarg triplu separat (TS) este disponibil ca opțiune pentru o vizibilitate îmbunătățită în lucrările deasupra capului.
– Noua transmisie ZF oferă un răspuns sporit și o fiabilitate îmbunătățită a transmisiei.
– Sistemul hidraulic cu senzor de sarcină reduce drastic consumul de combustibil prin îndepărtarea sistemului EGR și aplicarea unei pompe cu deplasare variabilă cu senzor de sarcină și a unui MCV cu senzor de sarcină.
– Noua axă motoare oferă rigiditate și rezistență optime pentru lucrul cu sarcini mari.
Un upgrade al gradului de siguranță
Scopul Hyundai este de a contribui la crearea unui mediu de lucru sigur în care puteți obține cea mai mare productivitate posibilă.
– Catargul TS în 3 poziții oferă o vizibilitate remarcabilă pe direcția înainte prin plasarea cilindrului primar pe partea stângă și dreaptă.
– Frâna de parcare automată previne accidentele cauzate de erori umane.
– Sistemul de blocare a centurii de siguranță protejează operatorii de răniri prin restricționarea funcționării.
– O limită de viteză poate fi programată în avans și activată folosind un comutator de pe consolă.
– OPSS (Operator Presence Sensing System) restricționează conducerea, ridicarea și înclinarea, atunci când șoferul părăsește scaunul.
– Avertismentul de înclinare a mașinii avertizează șoferul dacă sunt depășite valorile de stabilitate prestabilite.
– Pornirea protejată prin parolă previne furtul, spargerile sau accidentele.
Un upgrade pentru operațiunile de service!
Aceste stivuitoare sunt concepute pentru a face întreținerea cât mai convenabilă posibil și pentru a asigura o durată de viață lungă, fără probleme.
– Spațiu mare de inspectare a blocului motor.
– Supapele de control hidraulic cu senzor de sarcină sunt proiectate pentru scurgeri minime.
– Cabina cu înclinare automată poate fi înclinată până la 52° pentru a permite accesul la grupul motopropulsor și la sistemele electrice/hidraulice.
– Instrumente actualizate pentru verificarea diagnosticării motorului și programarea operațiunilor de mentenanță.
– Siguranțele și relee sunt așezate în cutii impermeabile și rezistente la praf.
– Un capac de motor de tip aripă reduce timpul de oprire a echipamentului, oferind acces rapid la radiator și la consumabilele motorului.
Este atât de comod și prietenos, încât operatorul se va simți ca la volanul unui automobil
Dacă nu ne crezi, urmărește filmulețul de mai jos 🙂