hyundai_logo

Descoperiți

Gama de Motostivuitoare Hyundai heavy-duty

cu capacități de încărcare de la 11 până la 25 de tone și un raport excelent eficiență-cost

Utilajele sunt echipate cu motoare puternice :

Cummins QSB6.7
Motorul turbo în șase cilindri  este construit pentru putere, fiabilitate și economie în funcționare; respectă normele de emisii de noxe EPA Tier 4 și reglementarea UE stadiul IIIB.

Este dotat cu sistemul de geometrie variabilă turbo: sistemul unic de proiectare a duzelor glisante controlează fluxul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) și crește viteza de răspuns la orice turație a motorului. Noul sistem CM2250 (ECU) oferă putere de procesare de 3 ori mai rapidă și capacitate de memorie de două ori mai mare. El crește capacitatea sistemului de înaltă presiune de alimentare cu combustibil Common Rail (HPCR) și oferă o interfață fără breșe pentru sistemele echipamentului. Filtrul pentru carter elimină emisiile din carter și scurgerile de ulei sau pierderile de fum pentru o funcționare ultra-curată a motorului. Arderea cu eficiență ridicată înlătură valoarea ridicată a noxelor la sursă – aceasta înseamnă o canitate mai mică ce trebuie îndepărtată prin catalizator. Incorporează un sistem de evacuare a gazelor de eșapament răcite (EGR), permițând creșterea cu până  la 5% a eficienței consumului de combustibil.

 

Modul de control al motorului: în funcție de puterea necesară, operatorul utilajului are posibilitatea de a alege între:

  • modul standard: consumul de combustibil este optimizat atunci când se lucrează într-o aplicație ușoară sau medie;
  • modul de putere: în aplicațiile grele, este disponibilă putere suplimentară.

Motorul are de asemenea reglabilă turația de mers în gol: cu motorul în funcțiune, operatorul poate schimba nr. de rotații pe minut (rpm) de mers în gol, în etape de câte 25rpm.

qsbTier4

Benz (MTU) OM936 (6R1000) 210kW / 2.200 rpm 117kgf.m / 1400 rpm

 

Motorul puternic turbo în șase cilindri este construit pentru putere, fiabilitate și economie. Acest motor respectă regulamentul de emisie de noxe din stadiul IV UE. Are o eficiență excelentă a consumului de combustibil: este dotat cu sistem SCR (reducere catalitică selectivă); nu este necesar filtru diesel pentru particule (DPF) și nici catalizator de oxidare Diesel (COD). Este dotat cu EGR (recircularea gazelor de eșapament).
Motorul asigură cuplu mare la turații mici și are un comportament tranzitoriu excelent.

dammann-technik-mototr-mtu-6r1000-dreiachser-mercedes-benz-om936-2-1024x892

Cummins QSL 204kW / 2.200 rpm 124kgf.m / 1.500 rpm
Motorul turbo în șase cilindri  este construit pentru putere, fiabilitate și economie în funcționare. El respectă normele de emisii de noxe EPA Tier 4 și reglementarea UE stadiul IIIB. Este dotat cu sistemul de geometrie variabilă turbo: sistemul unic de proiectare a duzelor glisante controlează fluxul de recirculare a gazelor de eșapament (EGR) și crește viteza de răspuns la orice turație a motorului, evitând necesitatea complexului twin-turbo. Noul sistem CM2250 (ECU) oferă putere de procesare de 3 ori mai rapidă și capacitate de memorie de două ori mai mare. Filtrul pentru carter elimină emisiile din carter și scurgerile de ulei sau pierderile de fum pentru o funcționare ultra-curată a motorului.

QSL9-Tier-4-Interim